luni, 27 iulie 2015

O zi încărcată și călduroasă

Am finalizat cu brio trei rețete pentru trei evenimente diferite. Astăzi, fiul meu mai mic împlinește 8 luni. La fel ca și primului copil, i-am organizat și lui o mică petrecere. Ne-am propus ca până la împlinirea vârstei de 1 an, sa nu ne scape nicio lună fără tort de "luniversare".
Apoi, am făcut primul meu tort comandat și plătit de cineva. Am înțeles că i-a plăcut foarte mult gustul fresh al unui tort pe care l-am făcut candva unei prietene și de atunci a tot așteptat momentul când să își mai răsfețe încă o dată papilele gustative. Aștept feedback-ul cu sufletul la gură. Așa arăta tortul nefinalizat. Mie mi-ar fi plăcut mai mult așa: un pic golaș si rebel dar savuros.

Iar a treia rețetă am făcut-o pentru un eveniment organizat de Asociația "Work at Home Moms Romania" și anume: ABC-ul unei afaceri: https://www.facebook.com/events/799853463446843/. Au ieșit niște prăjiturele simpatice.

Se anunță o zi plină și o săptămână productivă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice opinie, sugestie, feedback este binevenit și vă mulțumesc anticipat!